0
جستجوی کالا
دانلود برنامه اندروید
اختصاصی آرتاپایتخت

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏ توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏ ای منتقل می‏ شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

2- آیا برای خرید از آرتاپایتخت حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏ توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

با عضویت در آرتاپایتخت می توانید:

- سریع تر و ساده تر خرید کنید

- به سادگی سوابق خرید و فعالیت های خود را مدیریت کنید

- لیست علاقمندی های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

- در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

 

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می ‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. خرید شما در روزهای اداری بعد از بررسی و بسته بندی ارسال خواهد شد.

 

4- آیا می توانم خریدم را به صورت هدیه به شخص دیگری ارسال کنم ؟

در حال حاضر خرید شما به صورت یک سفارش خرید برای مشتری ارسال میشود و در آینده خدماتی چون شخصی سازی کالا با سلیقه مخاطب به لیست خدمات اضافه خواهد شد

5- آیا می ‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

 

6- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏ ام، چگونه می ‏توانم مطلع شوم؟

آرتاپایتخت کلیه فرایند خرید تا ارسال سفارش را با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله به شما اعلام می‏ کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏ توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید.

7- آیا می ‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده ‏اند.

 

8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با کالا وست تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

 

9- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت "آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟" نمایان خواهد شد که اگر ‏بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال می ‏شود.

 

10- می‏ توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

 

Notice: Undefined index: HTTP_X_FORWARDED in /home/artapay1/domains/artapaytakht.ir/site/class/mysql_class.php on line 546